Onze school

Ben je op zoek naar een fijne school voor je kind? Leer hier onze school kennen en kijk even rustig rond hoe onze school werkt en waar wij voor staan.

Kansen komen om de (‘Tinnen’)hoek kijken!

Onze missie spreekt voor zich, kinderen kansen bieden!

Wij vinden het belangrijk dat onze kinderen opgroeien tot ruimdenkende respectvolle tieners die een aantal normen en waarden meegekregen hebben.

We gaan voor de totale ontwikkeling van ieder kind, niet alleen verstandelijk maar ook emotioneel.

Kinderen leren op school samenwerken en samen spelen.
Ieder kind ontwikkelt zich ook als individu, we zetten dan ook sterk in op zorg op maat van het kind.

We hechten belang aan ouderbetrokkenheid en onderhouden een nauwe band met ouders.

Ouders krijgen de kans om deel te nemen aan verschillende klas- en schoolactiviteiten.

Jullie leren onze school verder kennen op de andere webpagina’s. Je komt er alles te weten over de opvang, het oudercomité, de leerlingenraad en een groot aantal praktische zaken.

Je mag ons ook steeds contacteren via de contactgegevens onderaan iedere pagina op deze website.

We helpen jullie graag verder!